Agro Sörmland kommer att vara på Brunnby Lantbrukardagar den 1 och 2 juli. Du hittar oss i stora tältet, plats S30, där vi står tillsammans med AgroÖsts övriga noder.
Vi ser fram emot samtal med er besökare och få veta mer om vad ni gör och berätta vad vi gör och hur vi kan bidra och ta den gröna näringen framåt.
Projekt Smarta Energilösningar kompar ihop med Agtech och övriga i det projektet på plats 65.
På bilden är en fröpåse med blomfrö, massa såna påsar har vi med oss till Brunnby och ger ut till er som kommer till vår monter.
Mer blommor ––> mer insekter ––> mer surr!
Ses vi på Brunnby?
